Crazy Canuck Lady

Members
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-29

About Crazy Canuck Lady

  • Rank
    Aces Regular

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    On Earth held in by gravity
  1. Hahaha w/e man, it's just rep. I find the comments on your page here a lot funnier haha.

  2. Kanye West - Power
  3. Banned for joining this forum during the month of March.
  4. LOL yo man .. one comment got me like -65.

    i love CDC :P

  5. your comment made me laugh. :P

  6. Don't worry about it, this site is known to overreact over something tiny. It is kind of funny considering his past and his proneness to injuries - only Sami could find a way to rupture a testicle when he's supposed to have protection there. It's ironic, if not slightly comedic. I gave you a pity plus =)

  7. Yep, I contributed to your minus'.

    That was just retarded

  8. Hope you've learned your god damn lesson. "ruptured testicle LOLLLL". I hope you have a child, so I can run into the delivery room and yell "labor LOOLLL".

  9. Oh Jesus, your rating just got ruptured...

  10. Gotta love CDC.

    Went from +25 to -28 in a span of an hour. I think the lesson I learned here is to not comment on a subject matter I have little understanding on. :$

    I feel bad now .. after ACTUALLY thinking about the implications this has on the entire team.

  11. I kind of feel bad for you, -41 with one comment...I know you didn't mean it badly.

  12. It was a joke. Chill bud.

  13. Laughing at Salo having a ruptured testicle?

    Yeah, you're cool.

    I'm hoping you get a ruptured... (yeah, I'll keep it PG13).