ashlloyd♥

Members
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About ashlloyd♥

  • Rank
    Aces Regular
  • Birthday 08/07/1989

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    ang3l_1706

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Surrey, British Columbia

Recent Profile Visitors

3,868 profile views
  1. My boys won tonight Canucks and my fellow Filipino Pacman! All is well in my world! ;) Go Canucks and Pacman! :)

  2. Ahhh this thread is so hilarious! :lol:
  3. bella you stalker. lol

  4. HAHA i miss you too! NOT! how's life being banned..must be terrible. LOL.. O.o im talking to myself.

  5. LOL you will not forget it ever. You're the reason why we lost! HAHAHA!!! If only you didn't say that word.. the S and the T! P.S. Is that you in your sig? Ok ill stop now. hahaha
  6. LOL meta you should post more in Canucks talk! Show off your sig man! ahahaha.
  7. Wilboy you are awesome Ohhh by the way he ask me to post it. WiLBoY says (12:23 AM): say wilson WiLBoY says (12:23 AM): ymou're awesome
  8. I don't think it's so private in the first place wilboy
  9. Hahaha. I was hoping for a win though.. I mean it's fracking St. Louis. LOL wilboy will be happy we're talking about him! He said I like him! HOPES! Yeah Isabella that makes bella more imaginary! haha
  10. Wilboy is busy with imaginary bella! What's going on here? Finally I'm over with that stupid loss. I can breathe now!
  11. Knock Knock! What's up people?!
  12. LOL@ hordichuk's pic. Doritos.
  13. This is the weirdest winter I ever experience since I came here in this country! I am NEVER going to even believe weather forecast. I mean they said it's going to rain and it's snowing right now! I know it's only a forecast it can change but then it's really weird they can't see the snow coming I check last night it says overnight it's rain and rain all day and this morning it says rain and now it's snowing.
  14. I'm here Hehehe! Don't mine the haters Isabella To all GG haters EFF YEW! LOL jk! :D I gotta be nice to Wilboy though Peace
  15. Aww I'm so bored! There's school tomorrow so no one is up for iSketch! Hmm.. what about watch Gossip Girls season 1 on dvd. LOL It's been with me for quite a while can't find the right time to watch