Jump to content

Welcome to canucks.com Vancouver Canucks homepage

Photo
- - - - -

Omega League: I am making a new league, if you are interested please join!


  • Please log in to reply
4802 replies to this topic

#2491 Bork Laser

Bork Laser

    WWE Champion

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,328 posts
  • Joined: 24-October 10

Posted 06 December 2012 - 04:28 PM

I can't play my games tonight, so I gotta play them tomorrow after school. Sorry.
  • 0
Posted Image
 
Credit to Twilight Sparkle

#2492 Hamhuis2

Hamhuis2

    Canucks Rookie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,881 posts
  • Joined: 07-July 11

Posted 06 December 2012 - 05:48 PM

Word is that the Hawks have made a blockbuster deal pending commisoner approval. GM H2 refused to comment, but some claim that his philosophy of Canadian style hockey could have affected his decision. More to come...
  • 0
Chicago Blackhawks NHL 14 OCDC League 2013/2014

J. Schultz(81)-Toews(92)-Pacioretty(88)....Keith(90)-Phaneuf(87)................Crawford(86)
Burns(87)-Kadri(85)-Yakupov(83)..............Hjalmarson(85)-N. Schultz(84)....Khabby(76)
Clarkson(83)-Zibanejad(80)-Ennis(82).......Koska(78)-Murray(83)
Kobasew(78)-Hanszus(79)-Morin(76)

#2493 Jp_2233

Jp_2233

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,139 posts
  • Joined: 28-August 12

Posted 06 December 2012 - 05:52 PM

^

Is it with CPU ?
  • 0
Ottawa Senators GM Omega League

#2494 FS91

FS91

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,070 posts
  • Joined: 21-July 09

Posted 06 December 2012 - 06:59 PM

open to trading Galchenyuk PM me if interested
  • 0

#2495 PlayingBurke

PlayingBurke

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,430 posts
  • Joined: 14-April 12

Posted 06 December 2012 - 08:26 PM

Jp, we have a game to play. I'll be on around 9:30 PST. We can play then?
  • 0
Posted Image
Credit: -Vintage Canuck-

#2496 Jp_2233

Jp_2233

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,139 posts
  • Joined: 28-August 12

Posted 06 December 2012 - 08:57 PM

Jp, we have a game to play. I'll be on around 9:30 PST. We can play then?


I should be on at 10
  • 0
Ottawa Senators GM Omega League

#2497 bouboule91

bouboule91

    Comets Prospect

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 112 posts
  • Joined: 21-November 12

Posted 06 December 2012 - 09:03 PM

Ott, Mtl & Calgary when do you wanna play? Message me
  • 0
New Jersey Devils' GM

Lamoriello Power!!!!

#2498 Mufasa

Mufasa

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,095 posts
  • Joined: 14-June 09

Posted 06 December 2012 - 09:08 PM

Calgary can play now
  • 0
RIP - Rick Rypien
PSN - BthaKing



#2499 RyanKeslord17

RyanKeslord17

    Canucks First-Line

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,895 posts
  • Joined: 22-January 11

Posted 06 December 2012 - 09:12 PM

Just pm me when you wanna play bouboule91.. Im ottawa.
  • 0
Posted Image

#2500 Canucks4Cup2012

Canucks4Cup2012

    Comets Prospect

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 265 posts
  • Joined: 08-April 12

Posted 06 December 2012 - 09:29 PM

Columbus, Pittsburgh and Winnipeg we have games to play msg me.
  • 0
Posted Image

#2501 2Guys1Puck

2Guys1Puck

    Comets Star

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 546 posts
  • Joined: 04-January 09

Posted 06 December 2012 - 09:37 PM

Ottawa I sent you a PM, wanna play at 9?
  • 0

#2502 pavel_boat

pavel_boat

    Comets Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 372 posts
  • Joined: 30-October 12

Posted 06 December 2012 - 09:41 PM

Ottawa can you play now?
  • 0
Montreal Canadiens - GM

#2503 Jp_2233

Jp_2233

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,139 posts
  • Joined: 28-August 12

Posted 06 December 2012 - 09:47 PM

Columbus, Pittsburgh and Winnipeg we have games to play msg me.


Columbus is cpu, and Pittsburgh's cpu is always set lol
  • 0
Ottawa Senators GM Omega League

#2504 WillyFox

WillyFox

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,173 posts
  • Joined: 19-March 11

Posted 06 December 2012 - 09:50 PM

Toronto when do you want to play?
  • 0
GO Canucks GO

#2505 WillyFox

WillyFox

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,173 posts
  • Joined: 19-March 11

Posted 06 December 2012 - 09:53 PM

Jp when can we play our game?
  • 0
GO Canucks GO

#2506 Jp_2233

Jp_2233

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,139 posts
  • Joined: 28-August 12

Posted 06 December 2012 - 09:55 PM

around 10ish
  • 0
Ottawa Senators GM Omega League

#2507 Jp_2233

Jp_2233

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,139 posts
  • Joined: 28-August 12

Posted 06 December 2012 - 09:56 PM

i'll let u know what time, but hopefully we can get it done tonight, i'll be on till around 12ish
  • 0
Ottawa Senators GM Omega League

#2508 PlayingBurke

PlayingBurke

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,430 posts
  • Joined: 14-April 12

Posted 06 December 2012 - 10:29 PM

I'm online...
  • 0
Posted Image
Credit: -Vintage Canuck-

#2509 bouboule91

bouboule91

    Comets Prospect

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 112 posts
  • Joined: 21-November 12

Posted 06 December 2012 - 10:31 PM

Ottawa can you play in 30 min or so? At 1 EST?
  • 0
New Jersey Devils' GM

Lamoriello Power!!!!

#2510 vv2

vv2

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,401 posts
  • Joined: 11-November 08

Posted 06 December 2012 - 11:05 PM

Tbay GM said he's not playing any games till he gets a better goalie lol
  • 0
Posted Image
Credit to -Vintage Canuck-

#2511 PlayingBurke

PlayingBurke

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,430 posts
  • Joined: 14-April 12

Posted 06 December 2012 - 11:19 PM

Then tell the Tbay goalie to either trade for anew goalie, and in the mean time put his AI on.
  • 0
Posted Image
Credit: -Vintage Canuck-

#2512 Bork Laser

Bork Laser

    WWE Champion

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,328 posts
  • Joined: 24-October 10

Posted 06 December 2012 - 11:25 PM

Just another reminder that I will play my games tomorrow after school.
  • 0
Posted Image
 
Credit to Twilight Sparkle

#2513 Canucks4Cup2012

Canucks4Cup2012

    Comets Prospect

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 265 posts
  • Joined: 08-April 12

Posted 06 December 2012 - 11:37 PM

Tbay GM said he's not playing any games till he gets a better goalie lol


Lmao that's ridiculous but funny. My team blows yet i am still trying to get up there and make the playoffs, tell him to suck it up princess :P
  • 0
Posted Image

#2514 Hamhuis2

Hamhuis2

    Canucks Rookie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,881 posts
  • Joined: 07-July 11

Posted 06 December 2012 - 11:42 PM

Tbay GM said he's not playing any games till he gets a better goalie lol


I'm not surprised, Helanius blows... I put up an 11 spot on him!
  • 0
Chicago Blackhawks NHL 14 OCDC League 2013/2014

J. Schultz(81)-Toews(92)-Pacioretty(88)....Keith(90)-Phaneuf(87)................Crawford(86)
Burns(87)-Kadri(85)-Yakupov(83)..............Hjalmarson(85)-N. Schultz(84)....Khabby(76)
Clarkson(83)-Zibanejad(80)-Ennis(82).......Koska(78)-Murray(83)
Kobasew(78)-Hanszus(79)-Morin(76)

#2515 vv2

vv2

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,401 posts
  • Joined: 11-November 08

Posted 06 December 2012 - 11:52 PM

I was bored waiting to play someone so i decided to offer Cpu some trades and it worked out well oilers get Chara and Wheeler
  • 0
Posted Image
Credit to -Vintage Canuck-

#2516 WillyFox

WillyFox

    Canucks Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,173 posts
  • Joined: 19-March 11

Posted 07 December 2012 - 12:10 AM

Lol nice look forward to playing you, btw your trade offer for Iginla wtf lol I'm not a computer haha.
  • 0
GO Canucks GO

#2517 vv2

vv2

    Canucks Prospect

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,401 posts
  • Joined: 11-November 08

Posted 07 December 2012 - 12:21 AM

Lol nice look forward to playing you, btw your trade offer for Iginla wtf lol I'm not a computer haha.

haha I thought it was fair
  • 0
Posted Image
Credit to -Vintage Canuck-

#2518 pavel_boat

pavel_boat

    Comets Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 372 posts
  • Joined: 30-October 12

Posted 07 December 2012 - 10:35 AM

NJ,PITT x2, NYR, if I don't hear from you within 30 minutes I am going to start to play your AI.
  • 0
Montreal Canadiens - GM

#2519 RyanKeslord17

RyanKeslord17

    Canucks First-Line

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,895 posts
  • Joined: 22-January 11

Posted 07 December 2012 - 11:46 AM

Yo PHI wanna play at 12 pst?
  • 0
Posted Image

#2520 pavel_boat

pavel_boat

    Comets Regular

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 372 posts
  • Joined: 30-October 12

Posted 07 December 2012 - 11:53 AM

Yo PHI wanna play at 12 pst?

off course...if the ea servers work...it was saying that the ea servers were not available...will probably be fixed at 3....
  • 0
Montreal Canadiens - GM




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Canucks.com is the official Web site of The Vancouver Canucks. The Vancouver Canucks and Canucks.com are trademarks of The Vancouver Canucks Limited Partnership.  NHL and the word mark and image of the Stanley Cup are registered trademarks and the NHL Shield and NHL Conference logos are trademarks of the National Hockey League. All NHL logos and marks and NHL team logos and marks as well as all other proprietary materials depicted herein are the property of the NHL and the respective NHL teams and may not be reproduced without the prior written consent of NHL Enterprises, L.P.  Copyright © 2009 The Vancouver Canucks Limited Partnership and the National Hockey League.  All Rights Reserved.