Ryan Strome

Liberals win minority government

Recommended Posts

15 minutes ago, Jimmy McGill said:

we get the politicians we deserve. Its directly proportional to how much anyone gets involved between elections. 

I won't argue with that - but beyond the 'subjective' issues of agency, there are also the structural (limits) / systemic problems - that are not easy to address with just 'getting involved'.

Anyhow - my apologies - but I'm fairly determined not to get drawn into these threads - I get pissy enough with mere hockey talk - so that's probably enough politics for me at this point.  Keep up the positive engagement though my friend.

  • Hydration 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Jimmy McGill said:

follow your values, can't really go wrong. Who has the best chance of implementing at least some of them? 

Yeah, like I said, not voting blue :lol:

 

 

  • Hydration 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, aGENT said:

Yeah, like I said, not voting blue :lol:

 

 

Well voting provincially 'Blue' in this province would be voting for the BC Liberals (as they are just the old Socreds [who were just Lib/Cons]).:P

Edited by NewbieCanuckFan

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, aGENT said:

Yeah, like I said, not voting blue :lol:

 

 

 Your indecisiveness matches very well with the NDP :P

  • Hydration 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Bure_Pavel said:

 Your indecisiveness matches very well with the NDP :P

To be fair, it's not so much indecisiveness as a $&!#ty set of options :P

  • Hydration 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, aGENT said:

To be fair, it's not so much indecisiveness as a $&!#ty set of options :P

Ya but its always going to be between some douche and turd sandwich. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Bure_Pavel said:

Ya but its always going to be between some douche and turd sandwich. 

Which one qualifies as the worst prime minister the world has ever seen anytime, anywhere?

  • Hydration 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Standing_Tall#37 said:

Which one qualifies as the worst prime minister the world has ever seen anytime, anywhere?

That would be Scheer if he is elected. 

  • Confused 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great day for Alberta....

 

Time to start discussing climate change.....  Great to see Albertans getting on board...

 

 

greta66.jpg?quality=80&strip=all&w=371&h

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, kingofsurrey said:

Great day for Alberta....

 

Time to start discussing climate change.....  Great to see Albertans getting on board...

 

 

greta66.jpg?quality=80&strip=all&w=371&h

 

man, she looks like such a threat eh? someone save those guys in the truck convoy :picard::lol:

 

  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jimmy McGill said:

 

man, she looks like such a threat eh? someone save those guys in the truck convoy :picard::lol:

 

A potential learning experience for everyone...instead

 

Vroom Vroom 

 

 

72529199_10162333907255463_1113798686162288640_o.jpg

  • Hydration 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Warhippy said:

Ed the Sock is spitting fire this morning

 

This is a really solid write up on the election so far and the shall we say "strategies" employed by some regarding skirting facts and basic information in lieu of retoric and outright lies

 

 

Lmao. Drooling progressives hiding behind socks and 16 year olds.

  • Hydration 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Jimmy McGill said:

 

man, she looks like such a threat eh? someone save those guys in the truck convoy :picard::lol:

 

Why do Bcerz obsess  over Alberta?

5 hours ago, Warhippy said:

A potential learning experience for everyone...instead

 

Vroom Vroom 

 

 

72529199_10162333907255463_1113798686162288640_o.jpg

Vroom vroom is right. Stop obsessing over Alberta. Boy we are such a great country eh?   Alberta that is.

4 hours ago, Warhippy said:

Lmao knuckle dragging cons afraid of sock puppets, 16 year old girls and the PMs hair

Says the racist from penticton. 

4 hours ago, aGENT said:

Ugggh...I may need to hold my nose while marking my ballot

 

http://www.strategicvoting.ca/alldistrictsfed19.php

To be fair no matter how many times you change your name  doesn't make you smarter...

 

Sorry..

Edited by Ryan Strome
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, aGENT said:

To be fair, it's not so much indecisiveness as a $&!#ty set of options :P

crap%2Bor%2Bcrap%2B-%2Bnot%2Bmy%2Bearth%2Bnot%2Bmy%2Bproblem%2Bcomics%2Bryan%2Bj%2Bgill.png

Edited by Junkyard Dog
  • Hydration 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I the only one that has a problem with Jagmeet Singh not being willing to work with 'conservatives'? Its like half the country. (And I don't even plan to vote for them)

 

Whether you agree or not, a real leader atleast attempts to find common ground & work from there, IMO. I just think Singh has been the most divisive candidate. He's had a 'good look' but I'm not sold. In the major opportunities there's been little substance to what he says, and his message just seem to a 'we'll do everything for everyone' campaign like Trudeau in 2015. He's had a 'popular' look at the debates but I'm just not sold.

 

Edited by Smashian Kassian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.