Sign in to follow this  
xereau

[GDT] Nucks @ Panthers Jan 9 2020 - 4pm Pacific - SNET

Rate this topic

Recommended Posts

2 minutes ago, Canuckfanforlife82 said:

We already know what Green is going to say. “ I didn’t like our first period defense but that’s a good team over there.  It’s hard to score in this league. It’s not like they don’t want to score or play well.” LOL. It’s only hard for our team. Others can score 14 against us.

And so will Bo (or whatever player is interviewed) - going to throw him under the bus as well??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motte is the only guy who plays like he still gives a crap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

People who say Green is a terrible coach are clueless 

 

we lost our last game by 7 

and are behind in this game by a mere 3 

 

thats an amazing improvement 

 

coach of the year right there 

 

 

  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

How can you justify losing like this after getting beat 9-2? It just speaks volumes as to the mentality of the team. Sometimes you have to come out and play with desperation and some toughness. Show some anger. Even tonight. Just do something.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are we playing in slow motion?

 

Wtf am I even watching smh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Come on, one goal every 2 minutes and ya get a point outta this mess , you can do it 

  • Hydration 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Somebody stop the bleeding. 
 

I don’t believe the Atlantic Division is that much better then Pacific. 
 

Come on Canucks Represent. 

  • Hydration 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Panther's analyst: "you see the Canucks are just standing still tonight and the Panthers just use speed to get around them" paraphrased

 image0.jpg.0ab8108998c1b8885f54c991bc22f3d6.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, J-23 said:

Are we playing in slow motion?

 

Wtf am I even watching smh

Brand new next gen strats.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Tracksuit said:

How many shots do we have this period 2?

Nowhere near enough.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Get one before the 5 minute mark and it’s game on :ph34r:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh and we did not even bother to lay the  body on Matheson 

 

even once 

 

coach Ghandi at his best 

  • Hydration 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best line tonight is Rooster, Adam and Jake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O hey look, the useless heavily overplayed 4th line actually did something useful.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.