Jump to content
The Official Site of the Vancouver Canucks
Canucks Community

Mr.DirtyDangles

Members
  • Content Count

    13,511
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by Mr.DirtyDangles

  1. So many valid points in this thread for and against GMMG. I wanna crucify him for the way he has handled the team the last few weeks although he has made some descent moves in his time here quite honestly MG has crapped tha bed. No luck finding us a Grade "A" winger to play with the Sedins and or Kesler. The bottom 6 has been a revolving door for years. Our most alarming and longest standing issue the lack of scoring is still a massive question mark ? He's botched 2 unbelievable goalie tandems I have to ask, can we as fans really accept his performance thus far as our GM ? Really ? 2 Fr
  2. http://www.youtube.com/watch?v=xiuzFNtki60 Gonna miss you LOU !
  3. Did anyone expect anything less from Gillis ? Talk about getting hosed eh !

    1. Tearloch7

      Tearloch7

      reiteration .. no matter what Gillis does is immaterial to the fact too many folks disagree out of hand no matter what he does .. discussion is pointless

    2. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      Very true Tearloch but the evidence really does speak for itself. We will just have to ride it out like we have been doing since the beginning. NUCKS 4 LIFE !

    3. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      If i could pour drinks for everyone in here right now I seriously would :(

    4. Show next comments  171 more
  4. The best goalie in our Franchise history for Matthias and Markstrom ? FRAK YOU GILLIS ! You have systematically destroyed this team over the last 3 seasons and should never be allowed near any hockey team for the rest of your life !
  5. Malkin or GTFO !

    1. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      ^ hell yeah lol :P

    2. smithers joe

      smithers joe

      a pittsburgh reporter on team 1040 said, the penquins will probably sweeten the deal with either

      pouliat or bennet

    3. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      I am just being silly Joe i know we wont get Malkin, but dealing with Pitt is appealing they have some nice pieces but I doubt any of these rumors are true

    4. Show next comments  171 more
  6. I just cannot get over some people and their need to throw fuel on the fire.
  7. Malkin or GTFO !

    1. Baka

      Baka

      GTFO or Malkin

  8. Niel Pls fight Sestito PLEEEEEASE !

  9. Kesler is laying the body >) This is gonna get rough as the game goes on !

  10. LEt's go Nucks :D Cheers everyone !

  11. CDC where men are men (lol) and sheep are nervous !

    1. Brad Marchand

      Brad Marchand

      People tend to think with their junk instead of their brains.

    2. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      ^ I miss thinking with my junk. I'ma go back to that for a while n see where it gets me.....

  12. Well if Lou isn't starting the HC of course He and Kesler and Edler are obviously going to toronto for Riemer ,JVR and Lupul Duuuh

  13. What is with all the retarded sheep in here ? TSN said that Tort's Grandmothers parakeet has waived it's NTC and wants to be in TO because it is the center of the universe !

    1. Keslerific

      Keslerific

      Some people believe everything they hear, doesn't mean it's true. It's the same with people who believe everything they read on the internet ahaha

    2. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      ^ uhhhg this time of year is agonizing. the mindless zombie sheep come out in massive herds :(

    3. Peaches

      Peaches

      Did you really need to use the word retarted?

  14. Anyone just watch the Bellator fight ? Rampage is fired up !

    1. DollarAndADream

      DollarAndADream

      Didn't watch it but watched a GIF. Love that guy.

    2. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      He didnt take the challengers comment of retiring him very lightly.

  15. Just a few corrections I agree to some extent as the other softies on the list had giant thugs for protection while the others could protect themselves, also the game is truly played by giants now. Every line is mammoth and I think this is what the OP wants. SO DO I ! Time for crushing scoring and more crushing. If Kellan Lain can play anywhere close to say Bertuzzi or Lucic' style i cant wait !... Bure 5'11 played around 200 most of his career had a savage mean streak. Fleury score 40 twice and 50 once also nasty mean streak. Ciccarelli played like an escaped convict he was so ruthless in fro
  16. First ship 'em dope and let 'em deal to brothers. Give 'em guns, step back, and watch 'em kill each other. "It's time to fight back", that's what Huey said. 2 shots in the dark now Huey's dead. I got love for my brother, but we can never go nowhere unless we share with each other. We gotta start makin' changes. Learn to see me as a brother 'stead of 2 distant strangers. And that's how it's supposed to be.

    1. nux4lyfe

      nux4lyfe

      Changes - 2pac the legend! people with listening to garbage music these days..

    2. Kazmanian Devil

      Kazmanian Devil

      2Pac is okay but he's no Big Sean

    3. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      2pac was a lyrical master :D

    4. Show next comments  171 more
  17. TSN = idiots on parade !

    1. drummer4now

      drummer4now

      I still can't believe they have kesler on the trading block. First time TSN has become a rumour mill

    2. drummer4now

      drummer4now

      Trying to make money from the canucks..

    3. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      Oh man TSN has been riding our jocks hard for the last few seasons :( it is really getting to me >(

    1. drummer4now

      drummer4now

      such a sick username "Dirty Dangles" puts smile on my face every time :)

    2. Tearloch7

      Tearloch7

      careful now .. DD used to work as a "Boss Hog" impersonator .. he is capable of almost any extreme if landspeed is a factor ..

    3. Mr.DirtyDangles
    4. Show next comments  171 more
  18. lol so true. Hey wasn't Ohlund one of only 3 players to score on Canada this Olympics ? lol
  19. Skating outdoors, Olympic Gold smiles on everyones faces. Pure Canadiana right here :D

    1. Tearloch7

      Tearloch7

      .. RIGHT ON MAN ..

    2. Mr.DirtyDangles

      Mr.DirtyDangles

      Cheers Tearloch :D

      Cheers Canada ! Woooooooooooo !!!

×
×
  • Create New...